INVISIBLE PHOTO BUSINESS:

Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

INVISIBLE PHOTO BUSINESS

Автор: Василь Шульга

Дизайн: Дмитро Аксьонов

Ілюстрації: Олександр Корєшков

К-сть сторінок: 200

Оправа: тверда

Рік: 2017

ISBN: 978-966-97615-1-4

Ціна: 160грн

Замовити

Будівля, яку ви бачите на палітурці, символізує весь фотобізнес. Автор запрошує на оглядову екскурсію.

З книги ви дізнаєтесь, що і як слід робити, аби стати професійним рекламним фотографом. Також познайомитесь із командою фотографа — спеціалістами, без яких серйозна рекламна зйомка була б неможливою. Ми пройдемось зручним офісами рекламних агенцій та клієнтів. Нам розкажуть, чого рекламники очікують від фотографів, які перешкоди чекають, як побудувати вигідну співпрацю, і врешті-решт, як отримати велетенські гроші на реалізацію рекламних фотопроектів.

А наприкінці у вас буде можливість взяти участь у рекламному проекті на всіх його етапах — препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга «Invisible photo business» допоможе вам краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Сподіваємося книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Василь Шульга — співвласник та генеральний директор компанії Positive Pictures. Народився в місті Житомир. Навчався в Києво-Могилянській Академії в 1998-2004 за спеціальністю політологія. Магістр політичних наук. В 2005 працював лінійним продюсером під час зйомок фільму Стівена Спілберга «Назви ім’я своє». Очолював фотостудії Shootup та Stairsfor. В 2009 засновує фотостудію Positive Pictures разом з фотографом Олександром Жаданом. За вісім років свого існування компанія виконала близько чотирьохсот фотопроектів. Серед брендів, для яких компанія створювали фотозображення — McDonalds, Gillette, Duracell, Raiffeisen bank, Nescafe, Nemiroff, Honda, Adidas, Lipton та інші.

Positive Pictures співпрацювала з більшістю мережевих рекламних агентств — TBWA, Ogilvy, BBDO, McCann Erickson, Geometry, Lowe, DDB, Y&R, Publicis.

Як писали класики

 
 

Як писали класики

Автор: Ростислав Семків

Дизайн: Мирослава Скіра, Андріана Чуніс

К-сть сторінок: 240

Оправа: інтегральна

Рік: 2016

ISBN: 978-966-97615-0-7

Ціна: 100грн

 

Замовити

У книзі, котру Ви бачите, зібрані всі ці практичні поради класиків – як писати і досягти успіху. Уявіть, підходить до вас Агата Крісті і розповідає, як їй пишеться. Або Умберто Еко радить, яким має бути хороший текст. А потім і Рей Бредбері, і Мілан Кундера, і Маріо Варґас Льйоса з Куртом Воннеґутом… І всі радо діляться досвідом та літературною майстерністю.

Ростислав Семків – автор, літературознавець, критик, перекладач, директор видавництва «Смолоскип», доцент кафедри літературознавства «Києво-Могилянської Академії». Стажувався у Гарвардському університеті. Член журі багатьох літературних премій («Коронація слова», «Книга року ВВС» і т. ін.). Вважає, що в світі безкінечно можна дивитися на три речі – як тече Дніпро, грає київське «Динамо» і молодий автор, хвалить свій геніальний текст.